Friday, December 21, 2012

shine bright like a diamond :)

Assalamualaikum and good morning readers ..

Ujian demi ujian yg datang dari Allah akan menguatkan lagi iman kita sebagai hamba di sisiNya .

rasa rindu yang datang menerpa membuatkan aku tenang mencoret semuanya kat sini . persahabatan yang terbina takkan pernah runtuh . Ikhlas , aku sayang korang semua ! 

"kalau hang nak teriak , lepas ja , jgn simpan . lalu untuk apa tuhanmu menciptakan airmata?" Safwan Sayuti
"alang .. adik sayang alang . adik tahuu alang kuat." Azwani Azmar
"alang .. dgr ckp uteh tauu , lepas ni , kat U takde sape nk peduli hal kita , semua org mse tuu akan bwk diri masing masing , dh takde dh kawan kawan yg nk peringat kita mcm selalu. alang kan nk jadi doktor , doktor tak boleh cengeng tau." Faten Amalina Rosly

"beb ,ape yg penting kau kena dekat ngn tuhan dan niat semuanya kerana Allah,barulah Allah pelihara kita." Syaqib Sukiman
"weh .. aku sayang kau tau . aku tak suka tgk kau sedih . mana pergi zaty yg tercabut wayar otak tu?" Puteri Amanina Izzati
"Z , kau kena kuat . aku dh anggap kau mcm kakak aku kot . senyum lahh . jgn lupakan aku tauu" Ahmad Afif

"Z , come on ! kitaorg tahuu kau kuat !" Sapphires 
terngiang ngiang kat telinga aku . rindunyer aku kat korang , sumpah rindu giler weh ! almost a month weh jadi spm leaver , well i can say that it's not awesome at all . 

gelak mengilai , nanges frust menonggeng , teresak esak mcm org meroyan , cari pasal sesuka hati , makan biskut kering kongsi smpai satu kelas , curi filter paper kat chemist lab , buat announcement mengkhinzir buta , buat presentation kat depan kelas dgn gelak tersembur , tergolek dalam dorm tatkala cuti , merayap smbil karok kat koridor and wing , kongsi katil smpai jatuh tergolek keesokan paginya , buang tabiat jogging tatkala SPM BREAK , maki hamun dari ASPURI KE ASPURA and vice versa , pi masok dapur DM dgn buat muka selamber pi mntak ais ketul , loyar buruk pukul 4 pagi , stay up smpai muntah nescafe, suka ria main gila dengan adik adik LAMDA tercinta , gossip dengan begitu hebat hingga tertubuh PERSATUAN tak berbayar , halaqah tepi pintu surau , menggila tgh malam smbil tgk cte HANTU ASRAMA kat laptop hana -___- , ajak teman pi toilet sbb khabar angin malam asrama yg merapu , kacau junior sbb bosan tahap gaban , main aci ligan kat wing smpai tergolek golek ,sayup sayup azan subuh dari surau berkumandang di hening pagi , tazkirah yg amat berkesan lps maghrib, bersandiwara dengan jaya sekali sepanjang tahun , berdrama dgn gempaknyer ! 

i do miss all of you :')

  • Ahmad Afif - aku rinduuu nak dgr kau ckp "p/s : jangan lupakan aku tauu"
  • Puteri Amanina - aku rinduu nak BEREMOSI ngn kau mcm dlm filem hindustan 
  • Athira Ahmad - aku rinduu nk tgk muka bengang kau .
  • Alia Syahirah - aku rinduu nk bergesel ngn kau n menjerit tgk kau dukung MAEY
  • Teh Azilah - aku rindu nk menggedik ngn kau mcm dulu
  • Mas Fil Elmi - aku rinduu nk buat aksi terlarang dlm dorm 1B-3 ngn kau 
  • Ramizah Raihan - aku rinduu nak dating ngn kau atas katil dlm dorm aku 
  • Aida Amalina - aku rindu nk tenungg muka pelik kau yg comel tuhh 
  • Dania Sahira - aku rinduu nk tgk expression blur kau bila aku merapu
  • Amizuhainieza - aku rindu nk tgk kau melenting dan buat SILENT WAR 
  • Alia Farida - aku rindu dgn setiap cubitan dan penampor yg kau kasi 
  • Farhana Azmi - aku rindu nak share probs and dgr kau celoteh pasal BOND 
  • Nurzawin Najah - aku rindu nak BERKERENGGA and BERMURAI ngn kau pasal kubang poksu hot news 
  • Puteri Nurjashena - aku rinduu nak nanges depan kau masa tgh malam 
  • Manirah Mahmad - aku rinduu nk tgk kau tidurr sbb kau selalu tdo awal 
  • Aida Maziah - aku rinduu nak usik kau dan buli kau smpai kau lari bilik study 
  • Azwani Azmar - aku rindu suara gelak kau and jelingan mata kau yg menusuk tuhh 
  • Faten Amalina - aku rinduu bebelan kau pasal kehidupan dan mcm mana marahnyer kau waktu aku , along n kak yang PONTENG KELAS BIO 
  • Syaqib Sukiman - aku rindu nak merapu bila maxis dgn baik hatinya memberi free call tengah malam hampir setiap hari 
  • Azizam Zahari - aku rinduu nak jadi bunga tahi ayam time kau buat date ngn YAP kat kantin and aku rinduu nk dgr kau cakap "beb" kat aku 
  • Shahrul Fatin - aku rinduu nak dgr ngilai tawa kau yg menghidupkan aku tatkala aku gundah gulana
  • Keyo - aku rinduu nak buat "CURHEART"( CURahan hati ) tentang SI DIA yg aku suka tuu 
  • Amalina Ibrahim - aku rinduu dekat date kita everynight after isya' kat dlm surau , tenang kan bila kita luah kat Allah ?
  • Farhanah Ishak - aku rinduu nk dgr cter kau pasal si dia kauu tuu .
  • Ummi Izzati : aku rindduuu nk dgr kau nyanyi 
  • PREFECTS - aku rinduu nak meeting dalam prefect's room smbil merapu ngn korang 
  • CHIVALRY gen - aku rindukann semua kenangan kita dari awal tahun form 4 smpai jejak kaki akhir aku FORM 5 . korang semua ade kelebihan masing masing , semoga kita sama sama berjaya :)
  • SENGALS - aku rinduu korang merapu ngn sapphires <3
  • LAMDARIANs ASPURI - akak rindu nak merepek kat wing ngn korang :(
  • 5 RAJIN - aku rindu nak nak cari pasal ngn korang 
  • 4 SABAR - aku rinduu dan tak pernah lupakan persahabatan kita .
  • FIVERS LAMDA ASPURI - aku rinduu nak sodorm kat dorm korang dan aku rinduukan support and semangat korang kat aku :(
  • LAMDARIANS - aku nak ucap terimakasihhhh bebanyak ats kerjasama korang selama ni . aku tahu aku bukanlah pemimpin yg baik . thanks for the support and utk kejayaan kita tahun ni .




kadang kadang aku tertanya tanya ,
lepas ni , bila lagi kita akan berjumpa ? 
masa result SPM je ke ?
korang lupakan aku tak agaknye nanti ?
kita kawan sampai bila bila kan ?


  SPM STRAIGHT A's 

korang banyak bagi aku kenangan indah bersahabat . segala nasihat , teguran dan ajaran takkan pernah aku lupakan . banyak yang aku belajar sepanjang aku bermukim kat bumi kedah . betullah kata orang , kalau kita nk tengok sejauh mana kebaikan yg ada pada diri , berhijrah lah . baru kita akan tahu betapa kecilnya diri kita . 

GOODLUCK FOR FUTURE 
KAWAN TILL JANNAH :)














No comments:

Post a Comment