Friday, January 4, 2013

ayam dangdut WOW ! :D

ayam ! 


eh ! okay ni kira entry #1 untuk DUARIBUTIGABELAS laa ehh . hehe , okay , AYAM DANGDUT ? ehh ape ni ? err maksud aku SIAPA DIA ? tokeyy kepsi yang terhebat di kubang poksu ? ohh dia business partner kepsi-pekasam i hokayyy ! haha 

PRESENTING ..
ZAMHARIR ZAHIR !

eh beta ! weh menag medal !

SO , 2 years back , eh ? ohh kronologi . 4SABAR ! 2011 :)
"eh apsal mamat ni , senyap mcm bisu je . muka dh la garang . ceyy ingat dia hensem mcm  shahid kapoor aku leteww" 
"ehh nak tegur ke tak ..tegur ke tak ..tegur ke tak .." sambil kira kat jari .
"emm muka macam ala ala ARABIAN mamat nih ! eh kalau aku ckp melayu dia paham tak ? ahh gasak ahh , aku ckp loghat perak kang mau dia jatuh terbalik pulakk."
so , hari demi hari , bulan demi bulan ..
wah KAMI DAH JADI KAWAN ! 
 kawan sekelas yang tak berapa nak bercakap antara satu sama lain .
aneh bukan ? ohh tapi aku lebih suka meng-definisi-kan ianya sebagai sesuatu yang MENARIK .
so , akhirnya , end of the year , yeayy ade group 4sabar ! walawehh dalam fesbuk kemain sembang kot . haha
siap gelak ketawa gurau senda :) 

ohh do find us on FACEBOOK *ceyy sempat lagi promote -__-

again ..
hari demi hari , bulan demi sebulan lebih je cuti sekolah , haha
so yeay BACK TO SCHOOL - 2012 !
SPM ? ohh ape tu ?
wehh kelas rombak ?! 
eh tak syok betul lah ! 
ohh terpisah habis warga 4sabar .
dah takde ayam dlm kelas aku :( 
wuu sedihh oii !

cewahh chicken little laa pulak ! haha


 ade la sekali dua tu aku tak ingat bila ..
"hai zamharir!" aku la tuu 
".....hi . " zamharir jawab 
aku macam -__- ape ni bro ? haha
ohh dia kata dia PEMALU . 
okayy alasan diterima 

eh tup tup dah habeh sekolah dah kitaorg ni -_- oii cepatnyaa masa berlalu ! masing masing dh bawak haluan sendiri ! ade yang dh selamat pergi PLKN ! yeayy BERKHIDMAT laa kome ye :) ade yg nak pegi UTP sambung belajar , ade yang kerja , ade dok goyang kaki kat rumah , ade yang nak kawen . eh ? kawen ? giler kau , muda lagi hoii ! 

eh nak goreng cerita pasal si ayam ni memang sendat cerebellum aku ni cik kak sekalian . ohh lupa ! 
ZAMHARIR ZAHIR seorang yang baik , pemalu , sopan , tak banyak cakap , muka mcm ARABIAN sikit , boleh dikatakan ade gaya tersendiri , tokey kepsi *ni penting HAHA . ehh kenapa aku bersusah payah menyendat puji mamat nih? ohh aku diupah ? ohh TIDAK ! tak baik menuduh ya adik adik . SAYA ANTI RASUAH .

jadi ? apa sebabnya kau buat orang nak muntah hijau baca entry ni ? 
eh suka hati la , ni blog i . jaga adab ekk . haha 

eh lupa .
 yang paling penting , 
ZAMHARIR seorang kawan yang boleh diharap .
ok peace *aku separuh ikhlas tu 

bro even kita TAK BERAPA NAK BERKOMUNIKASI DI ALAM PERSEKOLAHAN , tapi kau one of the best punya kawan dalam MUKABUKU :) thanks bro atas segala dorongan dan nasihat yang kau bagi kat aku . 

bro . ape pun yang kau buat , jadi diri sendiri . percaya kebolehan sendiri . 
KAU AWESOME . ingat tu ! 
biarlah ape orang nak kata sebab kau je tahu diri kau sebenar :) 

yang baju QATAR FOUNDATION tu ayam !

yeayyy ! finally aku berjaya buat satu entry untuk kau !
sorry weh sebab lambat tunaikan .
seingat aku lama dah aku janji nk buat entry ni .
so ni kira hadiah birthday kau untuk tahun depan . HAHA . kalau kau tuntut lagi hadiah lain kat aku , aku kasi selipar jamban kat kau :) 
 SEKIAN :)



No comments:

Post a Comment